killar, börja tänka med rätt huvud!

Haha jusste, min älskling, Kaur Lindmäe blev tydligen sotis på alla hunkar som finns i den här bloggen.
Ni vet snygga killar med världens finaste magrutor, ögon, leende och allt det.
Carre har så länge ältat att det minsan visst finns killar som jag tycker är snyggare än vad han är, och så igår såg han bilden på Andreas Wilson. När jag ringde honom efter träningen igår sa han lite halvdystert som så många gånger förr:
- Det finns visst en kille som är snyggare än mej...

Gullig han är, efter att jag förklarat så gott jag kunde varför jag har hunkar i min blogg och efteratt jag förklarat allt runt det så gott jag kunde, gick han väl med på att han var snyggare.
Men ärligt talat, alla kändisar är ju lite fejk, så är det bara! Men kändiskillar är ju inte hälften så fejk som tjejer.
Kollar bara allt smink, alla opperationer, allt spex som dom aldrig skulle klara av att fixa om dom inte hade sina jävla assister till det.
Jag säger fortfarande som jag alltid sagt.
Om en porrstjärna skulle komma gående helt ensam och helt naturlig i Stockholm skulle inte en jävel känna igen henne. Men det är ju typ så. Att vi tjejer.. (eller dom flesta av oss) kollar på kändiskillar är väl knappast konstigt. Deras magrutor är ju äkta i alla fall. Men alla killar som sitter och dregglar när dom ser silisar på någon översminkad brud skulle tydligen vara okej...

Det där ämnet kan jag diskutera hur länge som helst fram och tillbaka. Och hur jag än gör får jag det alltid till att killar är idioter som inte kan se igenom något som är så jävla fejk. Dom ser sminket, kroppen, brösten och allt det, dom tar hem tjejen och när hon tar bort sminket ser hon plötsligt för jävlig ut,
Men tänk lite killar för i helvete!

Smink är till för att fixa till det som helt enkelt inte ser bra ut och för att göra det som ser bra ut ännu bättre. Inte för att överhuvud taget framakalla någon typ av könsdiskriminering men killar är ju bara killar, det kan ju inte alltid vara så lätt men för fan tänk för en gång skull med rätt huvud!

Tjejer tyck till, vad tycker ni? och killar som känner er förlöjligade.. tja, skriv en kommentar så kommer ni få en jävla massa bra anledningar till att ändra er syn på tjejer. Tjejer hur vad tycker ni om att bli kallade för horor för att ni inte vill knulla med en annan kille när ni har pojkvänner? Killar, ni som känner er diskriminerade, jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men det här är 100% mina åsikter och eftersom det råder tryckfrihet i Sverige kan ni tyvärr inte göra något åt saken, verry sorry.





Sånt här tänder (vissa) killar på



Sånt här tänder jag på



Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0