test- hur bra är du i sängen?

Jag har gjort testet, rätt kul faktiskt
Här är min poäng

Sexexperten , 34-40 poäng
Det är okej att skryta med din titel - du förtjänar den! Du är med på att prova allting åtminstone en gång och är säker på dig själv i sängen. Inte nog med att du inte har många hämningar och en hög sexlust, du är också lika uppmärksam på din partners behov som på dina egna. Din stora aptit på sexuell njutning attraherar mängder av partners. Para ihop dig med en lika skicklig älskare som är lika äventyrlig och fantasifull som du själv och ni kommer att få dagliga doser av fantastiska, passionerade möten. Dina ex finner dig inte bara otroligt het, de gillar dig också eftersom du är lika bra när det gäller förhållanden som när det gäller sex. Du ger lika mycket som du tar: du tar på dig själv både ensam och med din partner och du är inte rädd för att diskutera vad som händer i sängen och uppmuntrar din partner att göra detsamma. Flexibel och härligt frigjord: du testar vad som helst om tilliten finns där!


Vill du också göra testet?
http://www.girltalk.se


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0