sömniga jävla dag

hej. Det blir sena inlägg idag. Det beror på att jag, som vanligt, har haft så grymt mycket att göra.

Fast idag har jag väl inte haft speciellt mycket att göra, jag har bara varit otroligt trött från kvällen igår.
Det var ju insparksfest igår. Började 22.00 och slutade 02.00.
Chaplins bar, men typ mer "Elverketstyle". Typ alla tjejer ska stå på massa grejer för att synas. Killarna ska knäppa upp sina skjortor (om dom har), ta tag i tjejer bakifrån och fan och hans moster.
Till och med svetten skrek Elverket!
Anyway, det var kul i alla fall. Jag fick ju också shaka lite och carre har lovat att det blir mer dans på kryssningen till Estland. Det blir nog kul =)

Idag tänker jag inte visa dagens outfit, för den var inte precis världens finaste. Som jag sa så kom jag ju hem sent inatt, så jag sov så länge jag kunde imorse, sket i att sminka mej och drog på mej ett par mjukisbrallor och en egendesignad tröja. (den blev för övrigt jävligt populär i skolan, inners inne vet jag att ett flertal vill köpa).

Dagen idag har varit mins sagt sömnig, jag har fyllt på med socker hela dagen för att inte somna på lektionerna. Det har dock varit rätt meningslöst för på varje lektion har jag i princip bara koncentrerat mej på att hålla mej vaken så om någon lärare hade frågat något som den precis sagt hade jag definitivt inte kunnat svara på det =P. Det är vad jag kallar taktisk instudering.

Hoppas ni haft en bättre dag

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0