problem i förhållande

Hej.
Som vanligt kan jag inte sova på söndagar. Fan jag börjar bli trött på det här nu.
Kanske beror det på allt jobbigt som händer just nu.

Idag snackade jag och Carre i alla fall ut om våra problem. Det käns rätt bra.
Vi bestämde oss för att försöka träffas mer sällan och se vad som händer, det käns mindre bra.
Nästa vecka ska vi bara träffas på tisdag och torsdag. Egentligen skulle vi inte träffas på torsdag men eftersom jag ska på inspark på fredag tyckte vi att det var för långt att vänta ända till lördag.
Egentligen tycker jag att det är för långt att vänta ända till torsdag också så frågan är om det här är någon bra lösning.

Någon som har något bra tips på hur man kan lösa riktigt jobbiga problem i förhållande om man bråkar varje gång man träffas och det syns jätte tydligt att man är trötta på varandra men man älskar varandra för mycket för att göra slut?

Skriv gärna en kommentar i så fall. Jag behöver verkligen alla tips jag kan få,

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0