issa tråkar

Idag är jag riktigt seg, och inte helt kry heller. Jag har haft ont i halsen hela helgen, så det blev inget gym för mej och älsklingen igår. Jag ville minsan till gymmet men Carre var den som stoppade mej, ibland undrar jag vem som bryr sej mest om mej, jag eller han..
Egentligen tar det väl inte så jätte låg tid att lista ut det men ändå =P..
Just nu har jag grymt tråkigt också. Älsklingen sitter och kollar på F1. Det är slut om en halvtimme ser jag =).
Fast då ska väl han åka hem, för han ska gå på bio med sin brorsa =/.
Egentligen skulle jag hängt med men vette fan hur det blir, verkar ju inte som att det visas något kul just nu.

Jag skulle vilja se 1.5 Patrik, den verkar så himla rolig.. men som vanligt vill ingen annan det, så jag får väl gå själv eller något...

Nu ska jag nog plugga lite matte innan F1 tar slut.

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Bästis

Jag vill också se den, vi kan se den tillsammans!! :)

2008-09-14 @ 15:20:25

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0