daniel Radcliffe



Daniel Radcliffe erkände nyligen att han förlorade oskulden som 16-åring. Egenltigen ingenting att över huvud taget uppmärksamma. Vad som intresserar folk och framför allt media är att han påstår att han som 16-åring förlorade oskulden med "en mycket äldre kvinna". Det är  princip allt han säger. Någon ålder har inte kommit fram men endligt Harry Potter- sjärnan skulle ett flertal människor "flippa ur" om han sa det.
Hmm.. Kanske kommer fram en vacker dag...




Daniel fick verkigen publiken att höja på ögonbrynen när han frivilligt kysste en kille på munnen. Egentligen är ju inte Radcliffe den som började. Sanningen är att han gick upp på scenen för att ta emot sitt teaterpris som bästa nykomling. Den homosexuelle presentatören blev då tydligen så exalterad att han kysste Daniel, men det var tydligen ingenting som Daniel hade något emot..

Hugs

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0