bara gratis

Tänkte bara påminna om en riktigt bra gratis sida också. Gratis makeup. Vet att ni har hört talas om den många gånger, och jag hoppas att ni vet hur bra den är då också. Om ni inte gör det borde ni definitivt gå med. Ni får poäng för att bli medlemmar, poäng när bästa kompisen blir medlem, poäng när pojkvännen bli medlem, jubileumspoäng varje månad, poäng för att besöka hemsidor i 30 sekunder, poäng för att bli medlem gratis på olika hemsidor, poäng varje gång man loggar in, poäng för att svara på en enkel fråga, poäng, poäng, poäng....
Med andra ord får man poäng för precis allt man gör när man har blivit medlem på gratis makeup.

Och just när man inte trodde att det kunde bli bättre dimper det ner ett presentkort med 250 kr på Kicks, i brevlådan. Bara sådär! Det är ju nästan omöjligt att INTE bli medlem då.

Är du inte medlem? Klicka på bilden då.  *Puss*

 


Psst.. Gratis makeup har tävligar också. Värva så många som möjligt och vinn en laptop!
Helt jävla gratis såklart

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0