allmänt inlägg

Hej.
Fan vad jag uppdaterar dåligt nu. Men kan inte rå för det.
Det händer så jävla mycket på en gång nu. Igår satt jag hela morgonen på BUP, efter att jag inte sovit något på två nätter.
Både igår och i förrgår har det varit en massa tjafs och parallellt med det har jag försökt till det yttersta att sköta mitt skolarbete.
Ni kan ju gissa hur det går.
I matten ligger jag nästan 20 sidor efter alla andra och projektet som vi håller på med ska vara inlämnat på fredag. Det är bara det att jag inte har börjat, så just nu sitter jag i en rätt knivig situation.
Jag vet vad ni tänker, fredag det är ju lätt, jag har massor med tid.
Jo det hade jag haft om det inte varit så att jag och Carre ska åka till Estland imorgon.
Det betyder i sin tur att jag inte kommer kunna blogga.

Vi åker imorgon eftermiddag och sen kommer jag hem någon gång på lördag.
Sen kommer jag blogga massor, måste ju berätta om allt =).

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0