8 heta spel

Är du trött på ditt sexliv och vill prova något nytt?  Spela ett spel och tänd gnistan igen! Här är 8 favoriter som kan göra det hett i sängen!

1. Kama Sutra
-spelet om den orientaliska läran som tar er genom sju kärleksnivåer. Finns att köpa på Erotikbutiken.se och kostar 249 kronor.

2. Satsa på Förspelet, ett spel om just förspelet. Finns att köpa på Sexpiller.se och kostar 198 kronor.

3. Låt erotiktärningarna bestämma vad och hur ni ska tillfredsställa varandra. Finns att köpa på Venuella.se och kostar 39 kronor.

4. Sex postion-game heter pendeln som avgör vilken samlagsställning ni ska inta. Finns att köpa på Lustjakt.se och kostar 119 kronor.

5. För dig och din partner finns det inspirerande Sexspelet. Finns att köpa på Sexvaruhuset.se och kostar 117 kronor. 

6. Kärleksspelet är en klassiker som bör provas. Finns att köpa på Vuxen.se och kostar 169 kronor.

7.
Spelet för romantiker. Romantikspelet finns att köpa på Amorspilar.se och kostar 199 kronor.

8. Sanning & Konsekvens i en spännande vuxenversion. Finns att köpa på Lustfynd.se och kostar 268 kronor.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0