you are messing with the wrong fighter bitch!


anonym: haha jag med, jag och my sexy back, aaw love it!
jag önskar att jag kunde digga din fega stil att inte VÅGA stå för vad du tycker. Men töntar finns ju överallt så det är fan bara att vänja sej.
Däremot diggar jag som fan att du höjer min statistik för att säga ... hmm.. för att säga.. absolut ingenting!
fucking tönt.
Hej jag heter Issa och jag VÅGAR i alla fall stå för att du måste vara den mest envisa och mest patetiska person jag någonsin haft att göra med.


Ser det ärligt talat ut som att jag bryr mej? Om du vill kan du få bilder på mej och varenda kroppsdel skickat direkt på mail, hur jävla nice är inte det  ? I know you want it.
Anonym vill ha issas rygg som bakgrundsbild på datan, och issas boobs som skärmsläckare.
oh that is gonna cost you a lot. and damn bitch, you are disgusting!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0