miércoles

Hej.
Jag har varit lite off ett tag nu. Det händer så mycket just nu och jag har helt eneklt varken haft tid eller ork för bloggen.
Jag har just nu ganska mycket i skolan, rättegången är precis avklarad, jag och Carre har börjat lösa våra problem och jag har äntligen börjat få tider hos BUP. Så det käns som att det mesta faller på plats nu.

På fredag har jag studiedag, så då tänkte jag shoppa lite. Jävligt nice. På kvällen tänkte jag kröka, men jag tror att jag går och gymmar istället =P. Fan vad nyttigt. Men har inte varit på träningen på ett tag, på grund av psyket som ni kanske förstår, så det käns som att jag borde röra lite på mej.

Förövrigt har jag en massa att berätta, men tänkte lämna det till novellen istället. Det blir så jobbigt med massa händelser mitt i.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0