Lunes

Lunes, Lunes, Lunes. Plötsligt kom jag på varför jag hatar dessa dagar.
Första dagen på veckan. Man är trött, och inte alls glad.
Måndag.
Fan. Men dagen har varit rätt okej i alla fall, bortsett från att jag fick stanna kvar från 14.35 till 15.40 för att min lärare ville snacka med mej.
Det tog verkligen slut på mitt hyfsat glada humör.

Sen kom det för ovanlighetens skull fram en kille och kramade mej i skolan idag.
Det var inte speciellt normalt, men eftersom att det var just han... ah okej då.
Han har själv erkänt att han har varit hmm.. "besatt" av mej sen jag började på Thorildsplan.
Stackars kille.. hehe
Idag fick jag i alla fall veta vad han heter.. Fast det har jag ju såklart glömt. =P
Men men.
Nu måste jag skriva klart min jävla opponering =(
Sen är det träning ikväll =).
Fast jag har inte ätit något idag så får väl se hur det går.

Pappa håller på för fullt här och försöker fresta mej med olika maträtter som han kan fixa, men han har inte lyckats än. Jag tror att han håller på att ge upp nu. Han känner ju mej, hehe.

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0