horrible day

Idag har jag och Carre känt varandra i 6 månader och det firar vi på världens sämsta sätt.
Vi bråkar och just nu sitter vi och diskuterar om vi ska göra slut eller inte.
Om vi gör slut fortsätter mitt mönster.
Precis som med Henning blir det då nästan 6 månader och vi gör slut precis vid en födelsedag

Med henning var det så att vi träffades i oktober, gjorde slut precis innan hans födelsedag strax innan 1:a april.
Jag blev tillsammans med Carre i början av april och nu i oktober, precis vid hans födelsedag, snackar vi om att göra slut.

Det är med andra ord ingen bra dag i dag =/

Som om det inte vorde nog med mina problem som jag har med mej själv. Det här är lixom det sista jag behöver =(.
Om jag åker hem idag bloggar jag nog mer ikväll...

Hoppas ni har en bättre dag

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0