Ryttaren



Ställningar där tjejen är över killen
Fördelen med ställningen där vi tjejer är över killen är att det ger oss kontrollen över hastighet, rytm, djup och vinkel på sexet. När vi kontrollerar de här faktorerna är chansen att vi kommer större och så känns det såklart bra att ta kontrollen från killarna som oftast är de som dominerar mest. Fördelen är att det inte heller spelar någon roll om längden är olika. Om killen är välutrustad är dessa ställningar absolut att rekommendera, eftersom du själv då kan kontrollera hur djupt in han kommer. Positivt är också att båda oftast har händerna fria och kan då smeka och ta på varandra, plus att killar normalt sett gillar synen av sin tjej ovanpå och tycker att det är extremt tändande.



En av de vanligaste ställningarna där tjejen är över är Ruytteren. Den är väldigt skön eftersom man har så bra rörlighet som tjej i det här läget. Killen lägger sig på rygg med eller utan böjda ben och tjejen sätter sig gränsle över honom och tar stöd mer armarna. Ställningen är fantastisk så länge armarna och musklerna orkar med!



Hon på topp
Extra:
Killen kan sätta en kudde under rumpan för att komma upp en bit.

Loveugars betyg:

För Tjejer
Bekvämlighet: 4
Svårighet: 1
Njutning: 3,5


För Killar

Bekvämlighet: 4
Svårighet: 3
Njutning: 4


För Båda

Intimitet: 3
Penetrationsdjup: 5
Penetrationsrörlighet: 4


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0