godnatt

Jag vet att jag sa att jag skulle blogga ikväll men seriöst orkar jag inte.
Den här kvällen har det verkligen varit fullt upp.
Jag hann bara komma hem från Sara för att sen sticka iväg och träna en timme.
När jag kom hem var jag galet suge på tacos så jag lyckades få skjuts av pappa, som kom för att hämta totte, till Lidl, sen fick jag gå tillbaka.
När jag hade fixat lite mat åt jag och efter det har jag bara dött i soffan.
Nu vill jag helst av allt bara sova. Men min säng är full av grejer så jag måste fixa det först .

Bloggar mer imorgon innan jag ska träffa Olivia, eller så blir det väl när jag har kommit hem.

Godnatt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0