filmkväll med Sara ikväll

Hej hej. Nu är jag hemma igen. Men ska snart ut igen.
Ska käka lite och fixa till mej sen ska jag åka till Årsta och träffa min älsklings Sara.
Ikväll blir det en lugn kväll för jag är jätte förkyld, som jag sa tidigare.
VI ska kolla på film och bara chilla.
Sex and the City blir det igen, 3:e gången på några dagar, helt sajk. Jag börjar fan bli trött på den =P haha
Nej men det är nog skillnad att se den med Sara än ensam eller med Carre.
Man kan ju hoppas =P.

Vad ska ni göra ikväll då?

Nu ska jag käka lite
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emma

Svar: Ja, det är vi och det är säkert fler än vi :)<3

Hihi, du förtjänar att höra såna saker ofta för du är en underbar person (:

ååh, tack :D jag bara fixar och pillar lite och sen blir det som det blir ;) din design är också jätte fin :)<3<3

2008-10-28 @ 22:47:21
URL: http://slemmaaa.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0