fåtöljen



Så fort du har fått in rytmen rätt är det verkligen en kul ställning att variera sig med. För att komma in i den här ställningen sitter killen upp med raka ben medan tjejen sitter ovanpå honom med sina ben över hans axlar och med armarna utmed sidan som stöd.

Fåtöljen


Det krävs ganska så mycket styrka av tjejen i det här ställningen, så man kan behöva träna en del innan man kan njuta ordentligt av den här ställningen.

Killen kan sätta en kudde under rumpan för att komma upp en bit. Han kan också ta på och smeka eller kanske smiska sin tjejs rumpa.

Loveugars betyg:

Tjej:
Bekvämlighet: 3
Svårighet: 4
Njutning: 3

Kille:
Bekvämlighet: 4
Svårighet: 0,5
Njutning: 3,5


Båda:

Intimitet: 1,5
Penetrationsdjup: 4,5
Penetrationsrörlighet: 4


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: majaa :) (från england)

heeeeeeej gumman!

hur är de? saknar dig <3

2008-10-11 @ 21:04:25
Postat av: maja igen

jag har fixat blogg :)

mwahlen.blogg.se

2008-10-11 @ 21:10:28
Postat av: issa

maja: hej sötnos

kul att höra ifrån dej igen.

Tja, läs min blogg om du vill veta hur jag mår

hoppas allt är bra med dej

kram

2008-10-12 @ 15:26:33
URL: http://stuuman.blogg.se/
Postat av: maja

jaa de var jue ett tag sen om man säger så.

önskade att vi kunde vrida tbx tiden till england :)<3

2008-10-18 @ 18:55:18
Postat av: KelocC

Nice blogg, besök gärna min.

Ha en underbar lördag. :)

2008-10-18 @ 19:00:28
URL: http://kelocc.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0