dödsångest

Hej förlåt att jag inte bloggar så mycket just nu, men jag har en riktigt dålig period då allt verkligen är skit.
Jag orkar helt enkelt inte tänka på bloggen. Egentligen orkar jag inte tänka på någonting, men ändå maler min hjärna dygnet runt.
Jag sover inte så mycket nuför tiden, jag äter inte speciellt och jag känner att ivet är oerhört meningslöst, gör du?

Idag har det varit en helt vanlig dag, precis som alla andra. Inget händer, inte ett jävla skit.
Man går upp tidigt som satan, gör sej i ordning. Sminkar sej, fixar håret, för vadå? för vem?
Sen går man till skolan och där händer det absolut aldrig något nytt. Samma tråkiga människor varje dag. Sen blir det helg. Vag gör man? Jo, man super bort varenda timme och varje nykter minut ligger man och sover. Sen blir det måndag igen och så går helvetet runt.
Vissa helger, för ovanlighetens skull, går ju åt till att plugga till viktiga prov.

Har du någonsin funderat över meningen med livet? Jag har, och det enda vettiga svaret jag har kommit på är:
-choklad.
Det är vad jag kallar riktig ångest. Om man lever för en enda sak. Ett jävla substantiv, tja... då borde man tagit livet av sej för länge sen.
Fast, det låter ta mej fan jävligt mycket bättre än att svara:
- Jag vet inte.
Det kan ju knappast finnas ett värre svar. Om man inte har en blekaste aning om vad man lever för, tja... då borde man definitivt tagit livet av sej för länge sen.
I know, jag drar ner er alla i graven. Men vad fan, face the truth.
Om se sådär 80- 90 år ligger ni alla där och det ska ni göra ett jävligt bra tag.
Sorgligt men sant...

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0