dagens shopping

Hej, kom nyss hem från Skärholmen.
Har rest runt ganska mycket idag. Först åkte jag till Brommaplan, sen till slussen, sen till skärholmen, sen till Hornstull, sen till Fridhemsplan, sen till Vällingby och till sist hamnade jag här.
Klockan är halv 6 och nu sitter jag här och slappnar av för första gången idag.
Tänkte visa vad jag köpte för dom sista slantarna idag. Eller nästan sista i alla fall.





♥ Linne- Gina tricot- 29 kronor (ord. pris 99 kronor) det är vad jag kallar rabatt
♥ Bh- H&M- 149 kronor
♥ String (rosa)- H&M- 59.50 kronor
♥ String (svarta)- H&M- 29.50 kronor (ord. pris49.50 kronor)
♥ Fotfil- H&M- 19.50 kronor


Tillslut köpte jag i alla fall min efterlängtade fotfil, så nu vet ni vad jag ska göra ikväll i alla fall =P.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0