min galna helg

Hej, det är otroligt svårt att blogga just nu för det är någon error-grej, i alla fall för mej.
Jagh ar försökt men det är svårt.
Nu lyckades jag i alla fall börja skriva, får se om det går att spara sen också.

Tänkte i alla fall berätta lite om min galna helg. Lite har jag ju redan berättat.

På fredagen sov jag ju över hos Carre och så fick jag gå upp klockan 6 på morgonen, inge vidare kul. Resten av dagen for jag runt som en jävla galning. Först var jag med Olivia och Sebbe, så fort jag hade kommit hem hörde Sara av sej och vill träffas. Vi träffades ett tag och sen åkte jag hem igen och gjorde mej i ordning för fest i Jakan. Gjorde ett nytt försök, festen på fredagen hann inte ens börja förrän Carre ringde och vill träffas.

Igår fick jag i alla fall stanna, men kände jag jag var för trött för att kröka egentligen.


Carre var med på festen och eftersom det var närmare hem till mej sov han hos mej, idag skulle han upp och jobba igen så vi gick upp halv 7. Inte mycket till myshelg för mej, däremot har den varit säkert dubbelt så lång som alla andras.

Vi kom lixom hem runt 2 inatt, somnade runt 3 och gick upp halv 7, kanske blir det den första söndagen på väldigt länge som jag kan sova .


Hur som helst måste jag sluta nu för jag ska packa upp alla kläder som jag tog med från pappa, tvätta och plugga till alla prov och läxförhör som jag har nästa vecka.


När Carre slutar jobba ska vi åka och käka på Burger King så det blir kanske inte så mycket mer skrivet idag.


Ha en bra söndag i allafall

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: du vet vem

sov ni med varandra IGEN?! haha, ni har inte alls gjort sluuuuut juuuuuu!!!



puss älskling

2008-11-09 @ 14:13:36
Postat av: issa

du vet vem: ja det gjorde vi =$ Jag vet det är helt sajk allting, jo vi hade gjort slut men vi är typ tsm igen ärligt talat är allt rätt förvirrande..



hmm... om jag får gissa, vilket jag får, gissar jag att "du vet vem" är Sara



Om det är det så älskar jag dej med, annars vette fan =P <33

2008-11-10 @ 15:55:40
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ja du hade rätt sötis, det är Sara haha

2008-11-11 @ 19:56:54

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0