hemma-spa

Hej. Det har inte blivit så mycket bloggande för mej på ett tag.
Igår tänkte jag skriva rätt mycket. Jag kom hem tidigare från skolan och precis när jag hade satt mej i sängen med lapen ringde Carre och ville ha hjälp med matten. Jag hann inte ens skriva ett ord förrän jag slängt på mej skorna och sprungit till bussen.

Idag har jag i alla fall varit hemma hela dagen. Carre har smittat mej med sin hosta så jag var hemma och vilade idag.
Istället för att slita med alla tråkiga ämnen i skolan underhöll jag mej själv med lite hemma- spa.
Ingen jätte grej men det jag gjorde var nödvändigt och visst känner jag mej jävligt mycket frächare. Och mina 8 piercingar fick den behandling dom har behövt ett tag..

Självklart tog jag några bilder, här är en



vit ansiktskräm, makes the skin soft and nice..
LdB för alla rakade ställen
tandkräm och colgate's egen listerine, för att tvätta tungpiercingen och resten av munnen
och sen flourtablett på det
Bodyceptic till navelpiercingen.
Raklödder och rakhyvel för rimliga skäl..
Hudkräm till händerna efter nageljobbet.
alsolsprit till resten av piercingarna och bomullstussar till det.
Fotfil för att få lena fötter, LdB på det.
Nagelfil, tång, nagelolja och lack för att fixa mina korta naglar så gott det går.

Det var väl typ allt, nog tog det sin tid men ren är man

Nu ska jag börja sminka mej och sen ska jag åka till Diablo och köpa nya smycken till mina två broskpiercingar.
Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0