frissan är riktig ångest

Hej, nu har jag varit och klippt mej. Diablo får vänta till imorgon. Insåg att det skulle bli ganska stressigt och hittills har jag ändå inget att göra imorgon.

Klippte mej, som sagt, istället. Blev faktiskt helt nöjd, fast jag hatar ju att det blir så jävla mycket kortare på en gång. Det räcker med att man klipper en centimeter så känns det en decimeter kortare. =(
Nu kollade jag dessutom på lite bilder, som jag nog för några veckor sen, och då saknar jag mitt hår ännu mer.
Som tur är växer drt ju ut igen, men jag vet att jag talar för flera när jag säger att frissan är en riktig ångest.

Ha en bra kväll
kramar // issa

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0