filmsortering

Hej .
Det har inte blivit så mycket bloggande dom senaste dagarna, för min del.
Jag har haft mycket att göra och precis som resten av lovet har jag åkt runt en jävla massa.
Jag var i alla fall hemma och tog det lugnt en kväll, det var den kvällen då jag skulle filat mina fötter. Det blev dock inte av för en gammal kompis hörde av sej.
Hon kom hem till mej och sen satt vi hemma hos mej och snackade om gamla minnen och så.

På kvällen gick jag hem till pappa med alla tunga grejer. Fick hjälp av min kompis en bit, så det var i alla fall bra.. tills hon svängde av och skulle åt ett annat håll. Då fick jag bära En as stor väska med kläder, Min laptop med massa böcker i, en påse och min handväska helt själv.
Det var inte precis lätt, dessutom var det jävligt kallt.

Resten av kvällen tillbringade jag framför datan och mitt i natten fick jag ett ryck att börja sortera om mina filmer. Jag har en del filmer så det tog sin tid.



Så här såg det ut när jag hade kastat ut allt, det var den roliga delen =P.



Och efter att jag hade hållt på någon timme eller något åt det hållet, såg det ut såhär. Den här gången försökte jag sortera dom efter färg, det gick inte så bra hehe =P.


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0