bort med johan för fan

Jusste, kollade på idol ikväll också. Hade inget bättre för mej så det blev idol för min del. Det förvånar mej grovt att Johan fortfarande är kvar. Han sjunger som en jävla tönt, har ingen talang och är definitivt för ung. Vad som imponerar mej är att han ändå verkar klara pressen trots att han är så ung. Men enligt min mening är han inte alls en person som hela Sverige skulle sitta och pressa efter att han har vunnit idol och fått ett jävla skivkontrakt.

Jag kan bara säga att jag hoppas att han åker ut ikväll. Men det ser tyvärr ut som att han har lite för många fans. Det trista med fans är att dom aldrig tänker så långt som att den här personen inte bara kommer hänga kvar under idoltiden, om dom röstar på honom, nej man ska behöva höra honom på radio varenda jävla dag, och så bra är han inte, även om han är lite bättre än dom flesta andra i hans ålder, det förnekar jag inte. Men Sveriges nya idol, knappast!

Johan Palm.  Foto: Linus Hallsenius/TV4


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0