outfit

Hej igen jag lovade ju att sätta in outfiten i bloggen så jag står för mitt ord och gör det nu. Det blir ett snabbt inlägg för jag har en del att fixa innan det är dags att sova igen.
Jag såg nu att bilderna som jag tog inte ser riktigt kloka ut så ni får ha lite överseende. Försök att fokusera på kläderna och inget annat.

Here we go

image509

♥ Vitt boxarlinne- JC typ 99 kronor tror jag
♥ Ljusblå knuten sak- H&M tror jag pris- okänt
♥ gula shorts- Jane Norman runt 400 kronor
♥ Svarta ballerinas- affär i England runt 250-300 kronor

Så då var det klart ;)
Godnatt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0