dagens outfit

Idag harde vi världens tråkigaste temadag med först bostad, vilket innebär att vi inreder ett hus som vi tidigare byggt. (jäääääätte kul).
Visst det var väl helt okej den första timmen men när klockan tillslut var 11 och vi hade hållt på med fanskapet i 2 timmar och 45 minuter var det inte så kul längre.
Sen käkade vi och efter det hade vi 2 timmar och 45 minuters mattelektion (också sjuuuukt kul)

Jag visste ju det här, så smart som jag är klär jag mej därefter, dvs. det blev en mysig och avslappnad outfit.

image466


♥vitt linne- H&M 69 kronor
♥ vit kofta- Mango 250-300 kronor
♥ skinnjacka- Hollies 1700 kronor
♥ mjukisbrallor- pojkvännens GRATIS =P
♥ skor- intersport 700 kronor




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0