bio med älskling

Nu tänkte jag skriva lite saker som jag egentligen ville skriva tidigare men haft lite problem med att få till, mycket på grund av att jag inte riktigt får till det med bildöverföring till min lap, men det löser sej nog snart.

I söndags var jag lite halvbakis så jag var hemma och slappade framför tv:n.
Min älskling skulle komma hem till mej när han hade spelat klart sin match. När han kom hade jag lust att gå på bio så vi började leta efter en bra biograf.
Efter mycket om och men blev det inte mer än Kista. Henning betalade som vanligt precis allting. Han vägrar låta mej betala en enda grej. Han bjöd på bion, på mat, och sen köpte han lite smycken till mej =P.
image450

Vi såg i alla fall himlens hjärta. Svensk dramafilm. Den var bra, men då andra sidan har jag jätte svårt att hitta en film som jag inte tycker är bra.
Men den var faktiskt bra. Lärorik grej också, såeciellt om man har kille, eftersom den handlar om otrohet. 

kramkram

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0