96-jeans fucking ute!



Jusste på pa har jag gjort en undersökning för att kolla vilka jeans som egentligen är det mest omtyckta.
jag känner mej lycklig över att kunna berätta att 96-jeans ligger riktigt dåligt till
Just nu jämför jag  puss och kram- jeans med 96-jeans
och ställningen är än så länge

60,7% - puss och kram
39,3%- 96


Synd för alla som älskar skiten, själv har jag hatat byxorna sen jag såg dom första gången. Och värre blev det ju såklart när varenda jävel går runt med exakt likadana. Det ser bara för löjligt ut.
Och sen klaga folk på skoluniform. Varför? när dom själva inför något liknande varför då klaga på nogot som anses minska mobbing och annat skit?
Vette fan om jag tror på den tanken att det skulle kunna stoppa sånt men jag vet där emot att massvis med folk är glada för att det inte existerar skoluniform på deras skolor, och sen går man och köper likadana byxor som alla andra.
Fuckin ologiskt men folk är dumma i huvudet. Hur man ens kan sätta på sej jeansen lixom..
Måste personligen säga att puss och kram i så fall är grymt mycket snyggare.
Dom har i alla fall lite stil och klass och man ser att det är tjej-jeans.

Med 96-jeans ser tjejer och killar likadana ut. Nejtack till det.

Big Flopp på 696-jeans, det är dessutom bevisat av ungdomarna själva.

Om du absolut älskar 96-jeans och absolut tycker att det är det som ligga bäst till, då är det bara klicka sej in på min pa och lägga en röst.

Adressen är: [email protected]

Inte för att det överhuvud taget spelar någon roll men man kan ju alltid försöka. ; )

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Lia Florenz

godnatt, och dröm så sött när du väl ska sova :}

2008-03-05 @ 00:13:01
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0