test

Hittade ett kul test i någons blogg, gör det =)

Vilken är första bokstaven i ditt förnamn?

A: När jag fyllde fem
B: Igår
C: I förmiddags
D: För tre år sedan
E: I torsdags eftermiddag
F: På min födelsedag
G: För tio år sedan
H: För två minuter sedan
I: För en liten stund sedan
J: När jag var liten
K: När jag var i din ålder
L: För tio minuter sedan
M: För en sekund sedan
N: När jag gick ut senast
O: När jag fick besök
P: För två månader sedan
Q: Precis nyss
R: Idag
S: För tolv timmar sedan
T: För en timme sedan
U: När jag var ledsen senast
V: När jag städade senast
W: För fem månader sedan
X: När jag ringde min bästa vän senast
Y: I förrgår
Z: För en vecka sedan
Å: För två veckor sedan
Ä: Igår morse
Ö: När jag var på semester

Vilken är första bokstaven i ditt favoritband/din favoritartist
namn?


A hoppade jag på
B åkte jag båt med
C hoppade jag hage med
D mördade jag
E retade jag
F hoppades jag att träffa
G knullade jag
H fotograferade jag
I hatade jag
J sprutade jag vatten på
K åt jag upp
L kysste jag
M hade jag sex med
N sköt jag
O slog jag till
P köpte jag
Q rånade jag
R log jag mot
S skallade jag
T drömde jag om
U tafsade jag på
V tänkte jag på
W tände jag på
X var jag med
Y stirrade jag hotfullt på
Z lekte jag med
Å dödade jag
Ä körde jag över
Ö sparkade jag

Vilken är första bokstaven i din pappas förnamn?

A Grynet
B Carola
C en hund
D Ronald McDonald
E tre grisar
F Shan da Man
G mig själv
H min bästa vän
I en idiot
J Paris Hilton
K Orlando Bloom
L min låtsaskompis
M Marilyn Manson
N min mattelärare
O Jack Sparrow
P Zlatan Ibrahimovic
Q min granne
R Rafael nadal
S min mamma
T en ko
U hundra hönor
V kungen
W George Bush
X min mormor
Y Tyke
Z Lena PH
Å kronprinsessan
Ä Usama bin Laden
Ö Basshunter

Vilken är första bokstaven i din mammas förnamn?


A eftersom jag var hög.
B för att han/hon/de räckte ut tungan åt mig
C för att jag hade slagit ut en tand
D för mitt hår var trassligt
E eftersom jag hade tappat rösten.
F och vi/jag ska göra om det om tio minuter
G och det bryr jag mig inte om.
H och sen skrattade jag i fem minuter
I eftersom hon/han/de inte gav mig en kram.
J och sen åt jag en jordgubbsglass
K för att jag var så kåt.
L och ingen brydde sig.
M eftersom vi bryr oss så mycket om varandra.
N eftersom röster i mitt huvud sa åt mig att göra det.
O för att jag skulle få status.
P för att jag skulle bli känd.
Q för att jag var arg.
R för att jag ville ha öl.
S för att jag hade brutit benet.
T och sen gick jag och köpte lite hårnålar.
U och sen gjorde jag en ful min.
V eftersom jag var sugen.
W eftersom jag var glad.
X eftersom jag hade ont i armen.
Y och sen skrek jag.
Z för jag/vi ville det
Å för att ingen ville veta av mig.
Ä för att jag var mobbad.
Ö och sen flydde jag från polisen

För en liten stund sedan sköt jag Shan da man eftersom vi bryr oss så mycket om varandra

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0