Kanan

image555

Idag har det varit en minst sagt konstig dag, och natt framförallt.
Carre sov över hos mej, men kan inte påstå att jag sov speciellt mycket. Jag sov men ändå inte, var vaken men ändå inte... weird..
Det finns numera bevis på att jag började skicka sms till folk runt 4 på morgonen, believe me or not, jag hade inte en aning om att jag gjorde det då. image557
Dessutom ringde Carres mobil mitt nu natten. Det var vår käre vän Thomas som tyckte att Carre skulle komma och sola med honom i stan.
Ehm.. mitt i natten ?! ?!
Tja det visade sej att han menade att dom skulle sola nästa dag men det där telefonsamtalet tog tydligen Thomas sista krafter så han sov bort nästa hela den här dagen, smart Thomas!

Själv hade jag sovmorgon =) Fast självklart var jag trött när jag vaknade, efter nattens alla äventyr.
Det blev lite stressigt på slutet och jag höll på att komma försent till skolan. När jagväl kom till skolan såg jag att halva min klass gick från skolan. Ett tag trodde jag att jag hade bytt plats på visarna på klockan totalt , men det visade sej ganska snabbt att vi hade håltimmar resten av dagen.

Carre, som hade min moppe, kom tillbaka till min skola och sen bestämde vi oss för att åka till Kanan och sola och bada, eftersom Thomas inte svarade, eftersom han sov.
Vi åkte hem och bakade asgoda chokladgrejer och gjorde pastasallad och sen tog vi moppen och åkte till Kanan.
Grymt lyckat faktiskt. Varmt i vattnet, varmt i luften, god mat och goda choklad.. vad det nu var.
Gott var det i alla fall.
Och Carre var på bra humör =)

Sen ringde Thomas också. Han orkade inte komma till Hässelby så killarna bestämde att dom skulle grilla, sola och bada på torsdag. Jag ska tydligen med men vad fan jag ska ju på strindbergs museet på torsdag =P haha.
Nej men nu ska tydligen jag carre, thomas, jocke och hans brud åka och grilla. Det blir säkert jätte kul =P haha.
image556



Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0