hemska dag, hemska tanke

Idag är det mulet... igen.
Fan att vädret inte kunde hålla sej sådär fint och varmt som det var för några veckor sen.
Jag åker i alla fall till Spanien om en vecka så man får väl hoppas att vädret är bättre där i alla fall.

Idag är det i alla fall mulet och en sån där dag då livet käns allmänt värdelöst, en dag då man lätt skulle kunna sitta i timmar och spekulera kring frågan "varför finns vi?"
Jag måste säga att jag känner mej lite halvdeppig idag, av flera anledningar.
Känner att jag måste hitta på något men vet inte vad. Det blir väl så att jag kommer sitta med mina egna spekulationer kring livets fråga och tillslut komma fram till att det faktiskt inte finns någon mening med livet och då kommer jag förmodligen börja fundera på att överväga självmord.
Idag är det en sån här dag då folk ändå inte skulle bry sej om i fall man lever eller helt enkelt tar livet av sej. Det skulle först dröja en evighet innan folk ens skulle märka det och sen ytterligare en evighet för folk att börja bry sej och sen efter allt det visar det sej att det faktiskt inte är så många procent som bryr sej.
Tänker man så är det rätt lätt att begå det där obetydliga lilla självmordet.

Innan jag sätter igång med mina första spekulationer kring varför folk över huvud taget existerar tänkte jag gå upp till vällingby och köpa en film för att på något sätt kunna underhålla mej själv.

Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0