fredagsshopping

Som jag sa så var jag istan idag. Och även idag blev det lite shopping. Det var i och för sej däför jag åkte.
Jag ville ha en ny väska som Carre hade hittat och sen ett par nya skor till sommaren. Jag kom hem med båda sakerna och dessutom delade jag och Carre på lite käk på burger king.
Hyfsat lyckad dag i alla fall.



♥ Väska- Wedins- 299 kronor
♥ Skor- Dinsko- 199 kronor


Nu ska jag gå och spela lite gitarr tänkte jag. Har haft en melodi i huvudet i flera dagar, känner att jag bara måste sätta mej ner och försöka få ner akorden på papper.

Ha en bra fredagkväll trots att det är fredag den 13:e
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0