....

Hej. nu har jag varit tyst ett tag. Det beror bland annat på att elen i min mammas hus plötsligt la av och vi hade då varken telefon, internet eller ens belysning på en av våningarna.
När vi tillslut fick tillbaka internet märkte jag att bloggen höll på att krångla med sina grejer så jag har inte kunnat skriva.

Idag är det dags för 9:ornas bal och sen är det nästa avslutning! Satan, ingen är lyckligare än vad jag är. Högstadiet var minst sagt lätt men nu ska jag bara softa hela jävla sommaren. Träffa kompisar och parta på mitt sätt. Dessutom lovas det visst varmt väder, kan det bli bättre?
Och sen med världens bästa pojkvän, då blir det verkligen inte bättre.
Vet däremot inte hur duktig jag kommer vara på att uppdatera bloggen men ska göra mitt bästa och sen dom dagarna då det är mulet får man väl sitta inne och skriva om flera veckors händelser.

Nu ska jag gå och göra mej i ordning för kvällens.. hmm..... ..... .... .... .... .... ..


Kraaaaaaaaam

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0