bättre nu

Jusste. Innan jag går och käkar.
För er som läser min blogg regelbundet är nog inlägget "ett olyckligt förhållande" inte helt okänt.
Den dagen skrev jag om lite hur jag kände mej med Carre just då. Men idag kan jag med glädje skriva att det faktiskt har blivit väldigt mycket bättre =)
Vi har snackat lite om det, han har väl jobbat på det som jag inte gillade och jag har försökt bättra mina sämre sidor.
Vi pratade om det här senast igår och konstaterade då båda två att vi känner oss mycket starkare tillsammans nu än vad vi gjorde förut.
Det kan bero på att vi har tillbringat mycket tid tillsammans den senaste tiden.
Lite ytflykter här och var, dock blir det något svårare nu när min moppe stals här om dagen.
Jo jag sörjer och jag är inte den enda. Har man tur kommer den på ett eller annat sätt tillbaka.

Tillbaka till ämnet. Och då kan man ju undra varför jag absolut måste berätta att det har blivit bättre mellan oss.
Jo, delst för att Carre reagerade på ett visst sätt när han såg inlägget, vilket är fullt förstårligt, och sen för att jag inte är personen som bara klankar ner på allt. Kommer man med dåligt kritik ska man  komma med något bra senare, så funkar jag. Dessutom som sista anledning fanns det folk som brydde sej om mej då och tyckte synd om mej. Men det är ju onödigt att dom ska fortsätta med det. Och sen är det väl kul med lite bra grejer också.

image563

Alltid vi

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0