at work

Nu sitter jag på jobbet igen. Lika tråkigt som vanligt. Fick mitt lönekuvert idag för jobbet som jag gjorde måndags och tisdags, 949,20 kronor på två dagar, det är inte dåligt. Lönen för igår och idag får jag väl nästa månad.
Varför det blev så berodde på att tanten som sköter allt med lönerna var tvungen att fixa med alla papper som har med löner att göra igår och då kom mina och ellis då två arbetsdagar med.
Nästan 1000 spänn på två dagar är ju inte alls helt fel =)

Igår firade jag och carre två månader som ni kanske vet. När jag skulle gå och träffa honom efter jobbet stod han där med blommor. 3 rosor inlindade i ett papper, och själva rosorna var hur fina som helst.
Så mycket mer än det hände det inte igår.
Nu kan jag inte skriva mer för nu måste jag jobba innan någon kommer in och anmärker på min tillfälliga inkompetens.

Later ♥

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0