nytt linne... igen

Jusste, det glömde jag. Innan jag ska börja städa ska jag åka till Sumpan och köpa ett blixtlås =P
Jag har nämnligen en ny idé på ett nytt linne så..
Tänkte starta en ny kategoi för allt jag syr snart. Kanske något att hålla på med ikväll om jag inte hittar på något att göra.
Imogon kommer Carre hem från Göteborg också så då ska jag träffa honom. Han jobbar på måndag så jag kanske skriver nästa gång då. Eller så blir det väl lite ikväll.
Jag har sån här lugn och skön helg den här helgen, sitter och funderar på saker jag vill göra osv.
Tänker eventuellt dra med Carre till Danmnark någongång här under sommaren. Tänkte tatuera mej där, eftersom hela Stockholms tatuerare vägrar göra det för att jag är 16...
Danmark kan man lita på hehe
Jaja ska väl börjar röra på mej här då.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Fiaah

Hej:) Hoppas du får en bra dag=).

2008-07-12 @ 12:44:47
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: ANNA

Jag är medlem på gratisbio.se sedan ett tag tillbaka, och nej nej sluta inte läs!, jag trodde inte heller på det från första början. Men så gick jag med iallafall och jag kan garantera dig - det är 100 % seriöst och man får det som lovas. Det fungerar så att man samlar in poäng från att t ex delta i gratis undersökningar, värva andra medlemmar eller att handla via sidan på något helt annat (t ex nelly.se, halebop.se, la-redoute.se, ellos.se, yves-rocher.se, parfym.se, bokus. com -you name it!) När man fått ihop ett visst antal poäng (vilket inte är svårt) så får man i utbyte en gratis biobiljett, eller ett stort presentkort på t ex H&M.

Svårare än så är det inte, och kom ihåg att det tar inte många minuter att signa upp! :) det är helt kostnadsfritt, det enda du går med på är att samarbeta med deras sponsorer - och du får belöning för det!



Du kan väl iallafall kolla in länken? :) tusen tack på förhand! /Anna

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-12 @ 12:49:02
Postat av: Emma

Hej, jag fyller snart år :P och undrar vad man kan hitta på att göra på sin födelsedag? På dagen ?

2008-07-12 @ 12:55:12
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: issa

emma: tyvärr är jag lite dålg på det där =/

men maskead går väl alltid hem =P

kram på dej

2008-07-12 @ 17:50:10
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: issa

fiaah: hej på dej med, jorå hittills har den varit helt okej, svettig och stessig. =P

Hoppas att du får en jätte bra lördagkväll

kramar

2008-07-12 @ 17:51:14
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0