issa städar

Hej cuties
Idag ska jag göra något som jag också lovat länge att jag ska göra, nämnligen städa.
Skiit tråkgt, den enda anledningen till att jag har skjutit upp det under en längre period.
Var hemma hos pappa för några dagar sen och då såg jag till min förvåning att mitt rum var helt rent. Jag kan ärligt säga att man inte har kunnat se mitt golv på ungefär ett år. Pinsamt men jag hatar att städa.
dag ska jag i alla fall rensa och städa i rummet hemma hos mamma.
Och vad fick issa att fattade detta beslut?
Jo, här om kvällen när jag satt med min lap i sängen såg jag plötsligt i ögonvån hur en äcklig liten varelse gick över mitt golv. Jag gissade på att det var en spindel och visst fan var det det när jag kollade. Jag är livrädd för spindlar men denna kväll fick jag ta mod till mej, eftersom carre är i Göteborg och inte kunde hjälpa mej, och döda spindeln.
Sen dödade jag en död spindel också.
Och efter det hade jag fått nog av alla spindlar och äckliga småkryp som då och då visar upp sej här. Tyvärr är det svårt att hålla dom borta för jag har mitt rum i källaren och det är ju, som alltid, inte helt tätt överallt, men men.

Nu ska jag sätta igång här.
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0