framme på västkusten

Okej jag ljög.. Jag och älsklingen är nu framme på Västkusten. Tror att vi kom fram runt sex-tiden.
Sen dess har vi tagit en promenad ner till stranden, carre har badat och sen har vi gått ner till stranden igen och badat från en klippa och sett på en otroligt vacker solnedgång. Hur ser det ut i Stockholm?

Jag trodde ju inte att jag skulle kunna blogga här ifrån. Det kunde jag inte heller.. eller egentligen inte fast just nu är jag uppkopplad på någon annans bredband. Rätt soft faktiskt, om han/hon inte bestämmer sej för att plötsligt dra ut alla sladdar och göra sej av med datorn, kommer jag kunna blogga i princip varje dag.

Vi har precis tagit en dusch här och snart ska vi gå ut och ta den härliga kvällsciggen och kolla på en grymt fin himmel. Imorgon tänkte jag försöka komma upp i bra tid och gå ut och springa, bra tid blir väl typ 11 haha.
Tänkte i alla fall försöka tappa kilona som jag gick ner i Spanien och sen gick upp när jag kom hem till Sverige igen.

Godnatt och kramar // issa fron the west

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0