en aktiv dag

Hej hej, hoppas ni alla har en bra lördagskväll så här långt.

Själv har jag haft ont i huvudet hela dagen men det har inte hindrat mej från att röra lite på mej. Imorse var jag duktig och gick ut och sprang en runda före frukost och för några timmar sen körde jag och älsklingen lite kickboxning. Lånade hem lite utrustning från träningen efter sista täningen och nu kom det till användning. Vi var helt genomsvettiga efter det och duschade för andra gången idag.
Efter att vi haft en lång mysstund i sängen var det nästan dags att duscha för tredje gången. Men det gjorde vi inte, istället gick vi ut och tog en härlig kvällscigg och sen började vi leka gymnaster istället.
Måste nog ärligt säga att det där med hjulningar och volter inte är riktigt min grej.. tyvärr.
Skulle gärna vilja vara duktig på det, men man får ju inte alltid som man vill.

Nu är vi inne igen och funderar på att svulla lite efter all nyttig träning. Pappa har spelning och kommer inte hem förrän imorgon. För att hålla oss hemma köpte han massa chips och jag och Carre har ju själva fixat med riktigt goda chokladrutor idag. När vi var på coop och köpte smör fick en flaska cola följa med hem också, så nog har vi tillräckligt för att komplettera våran träning =P

Just nu sitter han och kollar på American pie med min käre bror, och efter mycket tjat om att få dit mej gav han tillslut upp och nu sitter han där själv.
Själv tänkte jag packa upp alla kläder som jag fick med från mamma och sen tänkte jag fixa till trycket på mitt senaste linne, se kategorin: designed by stuumpan.

Ha en bra kväll sooeeetiisar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0