dagens shopping

Hej nu är jag hemma igen. Tack så hemskt mycket för alla fina små kommentarer.

Vad jag hittills idag lyckats prestera är lite shopping och, som jag lovade mamma, så har jag klippt gräset *proud*
Tänkte nu lite snabbt visa vad jag köpt och sen ska jag fortsätta med dagens aktiviter. Igår hade jag en lugn och skön dag, det ä allt annat än man kan säga om denna. Igår hade jag till och med tid att ställa mej och baka en kladdkaka mitt i natten. Idag far jag runt som en .. som en... en vadå? vad brukar man säga?
fjäril?
njaae knappast

Anyway.. här kommer lite enkla pix från dagens shopping



Vet inte om ni lyckats lista ut det än men nu kanske ni i alla fall förstår att det mesta av det här är till för mitt nya linne som jag nörjade skriva lite om i morse, dock är inte för myucket avslöjat än. Om jag hinner ska jag börja fixa med det idag.
Vad som syns på blderna är i alla fall

♥ 2 linnen- 59,50 kronor st.
♥ Textilfäg Vt- 69,50 kronor, Rosa- 56 kronor
♥ Blixtlås- 54 kronor

Nu ska jag nog börja rensa bort en del kläder som jag inte vill ha, jag får inte plats med alla mina kläder i mitt rum så jag måste nog kasta bort lite *snyft*

Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0