beställningar på gång

Hej, har nu fått ett antal förfrågningar när det gäller mina linnen. Frågorna gäller "shopping". Jätte kul tycker jag och självklart lyssnar jag på det.
Jag kommer inom kort att komma ut med en långärmadtröja för hösten. Svart med ett tryck i form av text, mer säger jag inte.
Kul att ni gillar det och ännu roligare att ni är intresserade av att köpa.

Jag ska tänka över saken och om det blir av lovar jag att det kommer bli enkelt och väldigt smidigt. Håll utkik efter ett inlägg med regler angående beställningar.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: liene

Tack så jätte mycket:D



Vad kul! Ska hålla utkik då.

2008-07-20 @ 15:36:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Jannie

Vinn fina underkläder och smycken!

2008-07-20 @ 21:45:46
URL: http://chirlii.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0