min och älsklingens jul

Jusste vi har haft våran egna lilla julafton också =P
D.v.s då Henning fick sina efterlängtade julklappar av mej och jag fick mina motvilligt av honom.
En sak är säker och det är att han nog är jävligt mycket bättre på det där med paket. Han köpte bättre grejer och han slog in dom säkert 1000 gånger bättre än vad jag slog in hans, mycket romantiskt av mej.
Så, nu till vad vi fick. hehe
image416 image417
I första bilden är det ett doftljus i ett hjärta av glas och i andra bilden ska man fokusera på halsbandet som ligger precis framför.
Det fick jag av min älskling, massvis med doftljus, något att sätta dom i, d.v.s. hjärtat och ett halsband med bokstäverna L O V E.
aaw. så mycket mer romantiskt än det jag gav =P
Av mej fick han två par kalsonger och en gurka.
Men han blev jätte glad ändå, så det var ju lyckat.
Kalsongerna visade sej dessutom var grymt sköna så vad fan, det var väl bra det med, antar jag =)


Kraam

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0