who are you?

Hittade ett rätt kul test i min kära bästis blogg.

Första bokstaven i ditt förnamn:

A - korkad
B - blond
C - störd
D - porrig
E - sexig
F - het
G - rolig
H - underbar
I - söt
J - gullig
K - vacker
L - killaktig
M - bitchig
N - undersmart
O - gangster
P - fantastisk
Q - populär
R - puckad
S - översmart
T - söt
U - ful
V - tjejig
W - fräknig
X - smart
Y - dum
Z - osexig
Å - cool
Ä - social
Ö - osocial

Nu tar du andra bokstaven i ditt efternamn:

A - bitchbabe
B - ödla
C - bitch
D - rövslickare
E - gud
F - gamling
G - katt
H - kille
I - tjej
J - emo
K - nörd
L - alkolist
M - tönt
N - spankare
O - idiot
P - sexgud
Q - fotbollsproffs
R - porrstjärna
S - sexmaskin
T - fittslickare
U - prinsessa
V - prins
W - punkare
X - rädd-katt
Y - hora
Z - chokladgalen
Å - tandborste
Ä - sötnos
Ö - snygging


Och nu vilken färg har tröjan du har på dig:

röd - som gör allt för att få knark
lila - som kollar på porr
orange - som har ett stort ass
gul - som vill ha sex med dig
grön - som vill rocka
rosa - som är bra med händerna
blå - som gillar att strippa
vit - som alla vill knulla
brun - som är väldigt ful
svart - som är porrig

issa= Söt spankare som är porrig

lite kul i alla fall =P

Kraamar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0