Söndagkväll

Söndagkväll.. igen.
Veckans näst sämsta dag på alla möjliga sätt.

I helgen har jag som vanligt varit med min älskling.
Det har varit mycket filmtittande, eftersom båda varit lite halvdåliga. Influensa sägs visst vara på gång.
Vilka filmer har vi sett?
Vittula, Så som i himlen, Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö....
Det var säkert mer men fan.. sånt kommer ju inte jag ihåg =P
Och som vanligt tänker man att man måste plugga i helgen för att komma ifatt lite, men det händer ju inte.

Nu har jag by the way fixat internet på min laptop så nu blir det lite lättare att blogga.
Tyvärr har jag inte riktigt fått till det med blåtand men så fort det är klart kommer jag kunna lägga in mer bilder och fler outfits.

Nu ska jag börja göra mej i ordning för att sova.
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0