Hur jag träffade Henning

Jag har nu fått flera frågor om hur jag och min älskling blev tillsammans.
Jag tror att jag har skrivit det någonstan i bloggen men jag säger det gärna igen. Kul att ni frågar.
Jag och Henning träffades på det oerhört romantiska sättet som kallas Playahead.
Själv tycker jag inte att det är det roligaste sättet att träffa folk på men jag klagar inte på det.
Allting hände egentligen i en följd av massa slumpar.

Allt började en dag då jag hade grymt tråkigt, loggade in på pa och kollade runt lite. Tillslut skrev jag ett bc för att hitta lite nya folk att snacka med. Jag fick hyfsat många att snacka med, där ibland fanns Henning med.
Flera stycken ville ha min msn men jag hade sen ett tag tidigare tröttnat på msn och därför kom jag med den ena dåliga förklaringen efter den andra, till varför de inte fick min msn.
Somliga hade "tur" och fick den men dom flesta fick nöja sej med pa.
Henning hade tur, varför jag valde honom framför 50 andra killar vet jag faktiskt inte.
Vi började snacka på msn i kanske en månad och samtidigt snackade jag också med en annan kille. Tillslut så kommer man ju till det där med att man ska börja träffas och då var frågan:
Vem av dom?
Återigen var det Henning som gick ut som segrare men vad jag inte visste var att även han hade andra tjejer samtidigt, och inte bara det, han bestämde även träff med en samma dag som han bestämde träff med mej.
Godhjärtad som han är ville han tydligen inte välja hit eller dit så så rättvist som möjligt lottade han och där gick jag såklart ut som vinnare.
Och på den vägen är det, vi träffades och den 6:e mars firar vi 5 månader
image437


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0