är killen pålitlig?

Idag har det varit en hemska dag, ni vet en sån där dag som man helst skippar.
Idag har jag varit falsk och idag har jag medverkat till slutet på et väldigt dåligt förhållande.
Min kompis och hennes kille har nämnligen inte haft det helt bra. Han gjorde ett misstag och idag gjorde han om samma misstag igen. stackars idiot.
Det vi gjorde var kort och gott att skapa en falsk pa med en helt falks identitet och helt enkelt kolla hur lätt vi skulle få killen i fråga att vilja träffa denna nya identitet, som spelades av mej.
Jag känner mej falsk men det var ju i gott syfte. Vem vet hur många han sitter och planerar möten med varje dag?
Ibland måste man helt enkelt sätta dit dom idioter som finns att sätta dit.image439
Samtidigt som vi gjorde jävligt fel kan jag hitta flera bra saker med det vi gjorde.
Vi hjälper bland annat honom att bättra sej till sitt nästa förhållande och sen kanske han har lärt sej lite i alla fall, hur man beter sej.
Vi har dessutom visat vad få tjejer  visar, nämnligen vart skåpet ska stå.

Hade fler tjejer visat vart skåpet ska stå hade inte 90% av alla som varit otrogna varit killar.
Tyvärr verkar det vara så att vi förlåter och förlåter och tillslut är vi bara en smutsig trasa på marken som killar trampar på gång på gång.

Det är ungefär så man kan beskriva min kompis fall.
Jag testade dessutom min egen älskling när jag ändå höll på och vad kan man säga?
Jag har ju världens bästa det är ju redan framlagt klart och tydligt.
Det spelade ingen roll vad jag sa han var väldigt säker på sin sak.
Han var inte ett dugg intresserad av att träffa någon annan.
Det verkar trots allt som att jag verkligen har visat honom vart skåpet verkligen ska stå!
Visst har han gått över gränsen men bara en gång, han har aldrig gjort ett misstag två gånger.

Det är min älskling det <3

Nu ska jag sova. Imorrn blir det en till hemmadag och förhoppningsvis pluggar jag mer imorrn än vad jag gjorde idag. Dagen idag har varit katastrof på alla fronter, inte minst på pluggandet som jag övertalat mej själv igår kväll att det verkligen skulle bli av. Men min tiokilos hög med läxböcker är precis lika "fint" nertryckt i väskan som den var igår eftermiddag när jag tryckte ner dom.
Mycket lyckat.

Godnatt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0