en del av mej

Sen skulle jag villa tillägna ett inlägg till en person som alltid varit osynlig men ändå funnits där.
Hon är en person jag alltid har avundats på många sätt. Men med åren har jag märkt hur lika vi egentligen har varit hela tiden.
Vi tappade kontakten i över ett år men något förde oss samman igen.
Ett plötsligt möte på Dinsko, efter att i flera månader ha pratat om att träffas.
Efter det satte det igång igen . Sen dess har vi hållit kontakten och idag kan jag utan problem skrika över hela centralen att hon är min bästa vän.
Det har aldrig funnits någon som alltid ställt upp i alla lägen, som stöttat som dej, som har varit som dej.
You are the one and only gumman. Jag vet att du läser det här och jag vill att du ska veta hur glad jag är att få vara kompis med en så härlig kotte som dej.
Även om du inte går på kickboxning länge så tar du vem som helst hur lätt som helst, i alla fall för mej.



Det var meningen att vi skulle träffas den där dagen för snart 6 år, och det är meningen att vi ska hålla ihop än idag.
Darling du är guld värd

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sara

Älskling! Nu blev jag alldeles tårögd! Det finns ingen som betyder lika mycket för mig som dig. Du är underbar min vän <3<3<3 Jag ÄLSKAR dig!

2008-12-18 @ 20:04:48

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0