kvällens outfit

Hóla, jag ska snart åka mot stan och träffa Carre, som har varit och fortfarande är på en klassträff med sin klass från typ mellanstadiet eller något . Kul med sånt där. Träffade ju min klass från mellanstadiet ibland förut, men det var väl i 8:an vi hade en klassträff sist. Min gamla klass ser man ju lite då och då också, eftersom de flesta bor i samma område som mej. Carres klass är ju utspridda så kan tänka mej att det måste vara jättekul att träffa alla igen då.

Hur som helst tänkte jag bara visa kvällen outfit innan jag åker, tyvärr blev det inget Värmdö för mej ikväll så istället vale jag en avslappnad outfit. En outfit för en seg hemmakväll istället för en rolig utekväll *suck*



♥ Mjukisbrallor- Cubus- 169 kronor
♥ Vitt boxarlinne- H&M- 59.50 kronor
♥ Miniskojorta


Nu ska jag börja röra mej mot stan

Ha en bra fredagkväll =)

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0