tisdag

Hej
Måste ärligt talat säga att jag har grym idétorka när det gäller bloggandet. Vill gärna lägga in dagens outfit men den ser likvärdig ut varje dag. Jag försöker mixa till lite nytt men sen får jag aldrig tillfälle att ta bilder.
Kanske får jag komma med sminkips eller något istället, nu under vintern, vad tyckts om det?

Idag är det ju tisdag och jag är hemma hos min kära älskling. Han gör middag åt oss... Idag ser det ut att bli... Billy's pan pizza.

Haha jag vet hur det låter, men min älskling kan faktiskt laga mat. Han är den som står för matlagningen av oss två. Riktigt liten köksbjörn är han. No gmed gull.

Titanic har börjat och jag ska väl ta min pizza och gå och umgås lite med honom, han påstår att han saknar mej. *gulligt*

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0