tips på plattång

Jusste av pappa fick jag bland annat en ny plattång i julklapp.
Jag ska ta med den till Estland och där lär den ju bli använd och sen när jag kommer hem kan jag berätta lite hur bra eller mindre bra den är.
Jag vet ju själv hur omöjligt det är att välja hårtänger ibland. Man kollar på dom, tja dom ser likadana ut, dom verkar vara likadana men hur fan kan frisyrerna på bilderna bli så olika? Vad ska man välja ? och så vidare.
Skit svårt, därför är det ju as bra att vi som har lite olika tänger uppdaterar dom som inte har om vad som är bra och inte, så slipper folk köpa fel

Grymt va?!

Min ser i alla fall ut så här

Den funkar på både torrt och fuktigt hår och plattorna sägs vara av ett nytt material som ska vara extra snällt mot håret.
Den har 5 olika temperaturer att välja mellan
och den har också en turboknapp. Turboknappen är jag i alla fall i extremt behov av, speciellt på morgonen när man ska till skolan.
Plattången är också ganska smal vilket gör det mycket lättare att forma och fixa frisyrer.

Men som sagt, jag ska testa den och sen kommer en utvärdering.
Men den borde vara bra, har hittills kört med mammas plattång som också är från ByByliss och den är riktigt bra.
Så vet ni inte vad ni ska köpa, men måste ha en plattång.
Välj någon från BaByliss. Riktigt bra grejer, till riktigt bra priser.
Ett tips bara

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0